يزدي جنايات صهيونيستها در لبنان و فلسطين را محكوم كردند 



يزدفردا:دانش‌آموزان يزدي شركت‌كننده در طرح ولايت بسيج، روز پنجشنبه، جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در فلسطين و لبنان را به شدت محكوم كردند.

حدود يك‌هزار نفر از اين دانش‌آموزان در تجمعي در اردوگاه"سانيج" شهرستان تفت،با دردست‌داشتن پلاكاردهايي با مضامين سخنان امام(ره) و رهبر معظم‌انقلاب درباره اسراييل و فلسطين، حمله رژيم صهيونيستي به فلسطين و لبنان و كشتار مردم بي‌دفاع را محكوم و حمايت همه جانبه خود از كشورهاي مسلمان را اعلام كردند.

دانش‌آموزان با سردادن شعارهاي "مرگ برآمريكا"، "مرگ براسراييل"، "پيروز باد مقاومت حزب‌الله لبنان" و "الله اكبر" تنفر و انزجار خود را از جنايات ددمنشانه اسراييل اعلام كردند.

دانش‌آموزان يزدي، خواهان مساعدت مردم ايران و ديگر كشورهاي مسلمان براي دفاع از مردم مظلوم و بي‌دفاع لبنان و فلسطين شدند و سكوت مجامع بين‌المللي و سازمان ملل در برابر جنايات اسراييل را محكوم نمودند.

طرح ولايت از اول مرداد ماه سال جاي با حضور‪ ۸۰۰‬دانش آموز عضو شوراي واحدهاي پيشگامان بسيج استان يزد آغاز شده است و دو ماه ادامه دارد.

شركت‌كنندگان در اين دوره در بخش فوق برنامه از امكانات تفريحي، ورزشي، برگزاري مسابقات فرهنگي، تيراندازي و نشريات ديواري استفاده مي‌كنند و در كلاسهاي احكام، اخلاق، پرسش و پاسخ و عقيدتي حاضر مي‌شوند.

منبع:ايرنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا